Klachten & Reparatie

icon-recla

Ik heb een defect artikel, wat moet ik doen?
Als je product binnen de wettelijke garantietermijn van 24 maanden defect of incompleet is, nemen we je klacht graag in behandeling.  Ga naar ons Retourpor...
Mi, 6 Mär, 2024 um 2:54 NACHMITTAGS
Hoe kan ik een klacht indienen over een product?
Als je product binnen de wettelijke garantietermijn van 24 maanden defect of incompleet is, nemen we je klacht graag in behandeling.  Ga naar ons Retourpor...
Mi, 6 Mär, 2024 um 8:59 VORMITTAGS
Hoe lang duurt de afhandeling van een klacht?
Omdat we het defecte of incomplete product per geval naar de fabrikant moeten sturen, willen we je erop wijzen dat het tot 8 weken kan duren om een klacht o...
Di, 3 Dez, 2024 um 2:22 NACHMITTAGS
Hoe verloopt het proces voor een klacht?
In het geval van een defect, defect of incompleet product, registreer je klacht dan via ons Retourportaal. Ga hiervoor naar ons Retourportaal en voer je be...
Di, 3 Dez, 2024 um 2:23 NACHMITTAGS
Waarom is het defecte artikel terugbetaald?
Een reparatie of verbetering van het artikel was blijkbaar niet mogelijk. De fabrikant heeft besloten om de producten terug te betalen. We raden daarom aan ...
Di, 3 Dez, 2024 um 2:24 NACHMITTAGS
Waar moet je op letten bij een terugroepactie van een fabrikant?
Soms roept een fabrikant een product terug. Als je zo'n product bij ons hebt gekocht, zullen we je hier actief over informeren. Als je het artikel bij e...
Di, 3 Dez, 2024 um 2:25 NACHMITTAGS
Ik heb een verkeerd product ontvangen, wat nu?
Als we je een verkeerd of onbesteld product hebben gestuurd, log dan in op ons Retourportaal en geef 'FOUT PRODUCT' in als reden voor retour. Daar o...
Di, 3 Dez, 2024 um 2:25 NACHMITTAGS
Het product waarover ik al een klacht heb ingediend, heeft een nieuw defect of een nieuwe fout. Hoe kan ik opnieuw een klacht indienen over het product?
Neem contact met ons op via ons contactformulier zodat we een klacht voor je in gang kunnen zetten. Helaas is het niet mogelijk om de producten opnieuw te r...
Di, 3 Dez, 2024 um 2:27 NACHMITTAGS
Het product dat ik heb ontvangen heeft een defect of fout. Kan ik korting krijgen als ik het houd?
Registreer het product als klacht in ons Retourportaal en voer je bestelnummer en achternaam in. Selecteer vervolgens "Klacht aanmelden" en volg d...
Di, 3 Dez, 2024 um 2:27 NACHMITTAGS
Er ontbreken één of meer artikelen in het pakket, wat nu?
In het geval van grote goederen met veel volume zoals ski's, stokken, sleeën of crashpads, is het ontbrekende item waarschijnlijk al onderweg naar jou i...
Do, 2 Jan, 2025 um 9:38 VORMITTAGS