Klachten
Wij hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze artikelen. Mocht je product binnen de wettelijke garantieperiode van 24 maanden een defect vertonen, dan n...
Do, 24 Feb, 2022 om 7:31 AM
Je kan hiervoor terecht bij onze klantenservice.
Do, 24 Feb, 2022 om 7:31 AM
Onze klantenservice probeert de klacht z.s.m. te behandelen, normaal gesproken binnen een paar werkdagen. Bij defecte artikelen kan een onderzoek gestart wo...
Ma, 21 Jun, 2021 om 9:53 AM
Zodra we je klacht hebben ontvangen gaan we direct aan de slag. Wij zullen uiteraard proberen om de klacht zo snel mogelijk af te handelen, maar we willen j...
Do, 24 Feb, 2022 om 7:31 AM
Een reparatie of verbetering van het artikel was blijkbaar niet mogelijk. De fabrikant heeft besloten om de goederen terug te betalen. We raden daarom aan e...
Ma, 21 Jun, 2021 om 9:52 AM
Wij hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze artikelen. Mocht je product binnen de wettelijke garantieperiode van 24 maanden een defect vertonen, dan n...
Do, 24 Feb, 2022 om 7:31 AM
Log in op ons retourportaal door je achternaam en je bestelnummer in te voeren. Als reden voor het retourneren van het betreffende artikel kan je FOUT ARTIK...
Do, 24 Feb, 2022 om 7:24 AM