Klachten

Ik heb een defect artikel, wat moet ik doen?
Wij hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze artikelen. Mocht je product binnen de wettelijke garantieperiode van 24 maanden een defect vertonen, dan n...
Do, 24 Feb, 2022 om 7:31 AM
Waar kan ik terecht als ik een klacht heb?
Je kan hiervoor terecht bij onze klantenservice.
Do, 24 Feb, 2022 om 7:31 AM
Hoe lang duurt de afhandeling van een klacht?
Onze klantenservice probeert de klacht z.s.m. te behandelen, normaal gesproken binnen een paar werkdagen. Bij defecte artikelen kan een onderzoek gestart wo...
Ma, 21 Jun, 2021 om 9:53 AM
Hoe verloopt het proces voor een klacht?
Zodra we je klacht hebben ontvangen gaan we direct aan de slag. Wij zullen uiteraard proberen om de klacht zo snel mogelijk af te handelen, maar we willen j...
Do, 24 Feb, 2022 om 7:31 AM
Waarom is het defecte artikel terugbetaald?
Een reparatie of verbetering van het artikel was blijkbaar niet mogelijk. De fabrikant heeft besloten om de goederen terug te betalen. We raden daarom aan e...
Ma, 21 Jun, 2021 om 9:52 AM
Mijn artikel is defect, kan ik deze omruilen?
Wij hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze artikelen. Mocht je product binnen de wettelijke garantieperiode van 24 maanden een defect vertonen, dan n...
Do, 24 Feb, 2022 om 7:31 AM
Ik heb een verkeerd product ontvangen.
Log in op ons retourportaal door je achternaam en je bestelnummer in te voeren. Als reden voor het retourneren van het betreffende artikel kan je FOUT ARTIK...
Do, 24 Feb, 2022 om 7:24 AM