Bestelling

icon-order

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Als je een account hebt (aangemaakt bij het plaatsen van je bestelling), kun je binnen 3 uur na het plaatsen van je bestelling een annuleringsverzoek indien...
Mo, 13 Jan, 2025 um 12:45 NACHMITTAGS
Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen / veranderen?
Via het contactformulier kan je heel eenvoudig een wijzigingsverzoek sturen. Mocht het technisch nog mogelijk zijn en je bestelling is nog niet verwerkt, da...
Di, 3 Dez, 2024 um 3:02 NACHMITTAGS
Wat kan ik doen als ik mijn kortingscode vergeten ben in te voeren?
Kortingscodes kunnen alleen tijdens het bestelproces worden ingevoerd. Via het contactformulier kan je dit alsnog achteraf aanvragen. Mocht het technisch mo...
Di, 14 Nov, 2023 um 8:13 NACHMITTAGS
Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen. Is mijn bestelling echt verwerkt?
Na het afronden van je bestelling wordt de pagina opnieuw geladen en wordt je bestelnummer weergegeven. Na ongeveer 15 minuten ontvang je de orderbevestigin...
Di, 25 Nov, 2025 um 11:25 VORMITTAGS
Ik wil producten toevoegen aan mijn bestelling of de bestelling wijzigen, hoe kan ik dit doen?
Het is helaas niet mogelijk om producten aan de bestelling toe te voegen. Voor het wijzigen van je bestelling kan je een wijzigingsverzoek versturen via he...
Di, 3 Dez, 2024 um 3:05 NACHMITTAGS
Ik heb meerdere bestellingen geplaatst, kunnen die samengevoegd worden?
Door de snelle processen in onze logistiek is het helaas niet mogelijk om bestellingen achteraf te combineren. 
Mo, 6 Nov, 2023 um 3:11 NACHMITTAGS
Waarom zijn er verschillende prijzen voor een product?
Onze prijzen zijn gebaseerd op voorraad en adviesverkoopprijs, daarom kan het voorkomen dat individuele maten of kleuren goedkoper worden aangeboden.  Arti...
Mo, 6 Nov, 2023 um 3:12 NACHMITTAGS
Een product is nu goedkoper als toen ik het kocht. Kan ik de actuele prijs krijgen?
Speciale prijzen zijn alleen geldig voor een bepaalde periode. Artikelen die niet zijn afgeprijsd zullen op aanvraag ook niet worden afgeprijsd.  
Di, 3 Dez, 2024 um 3:09 NACHMITTAGS
Is het artikel in een bepaalde kleur/maat leverbaar?
Je kunt bij ieder product zien of en welke kleur/maat op voorraad aanwezig is. Mocht het door jou gewenste product niet op voorraad zijn, dan kunnen wij dez...
Di, 3 Dez, 2024 um 3:10 NACHMITTAGS
Ik heb geen rekening ontvangen, wat nu?
Uit duurzaamheidsoverwegingen voegen we geen papieren factuur bij het pakket. De factuur wordt automatisch verzonden naar het e-mailadres dat voor de bestel...
Di, 3 Dez, 2024 um 3:10 NACHMITTAGS